Vas eller lykta?

Både och! Jag brukar använda mina bredare "tulpanvaser" till lykta när det inte finns några blommor som bor i dem. Det blir faktiskt snyggt. Så det blir dagens tips!



Foto: Privat



Sanna säger

Jag tycker det är så fint när man sätter ljus så där... Själv när jag inte orkar hantera saker för stunden. Då gör jag om som att jag har städat hela hemmet. jag som skulle gå i svart har tagit bort allting och tagit tillbaka mitt vita =) Sen har jag gjort två juliga grupper.



Funderar på en sak, har sätt en gran som jag vill ha och så såg jag att det hade sprutat vit på den så det ska se ut som snö. Jag har cremevita kulor och silvervita skulle inte det bli snyggt tro. Inte hela granen utan bara så det ser ut som lite snö.



Vad man håller på, men jag måste få något annat att tänka på innan jag blir tokigt. Vi åker inte förens i morgonbitti....



Stora kramen..

2008-11-21 @ 16:34:52
URL: http://sannasuppner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: