Zinklyktor

Jag tävlar om två vackra zinklyktor hos Mitt vita hus, tävlingen pågår till den 7/12.




Anonym säger

Hi hi du kan ju alltid lägga in en beställning från Dollar. Sambon passerar Dorotea ofta på väg mot Ormsjö.Han jobbar på Vattenregleringen så han är ute och flänger å far mkt uppöver dina hemtrakter.

Har kollat din blogg extra ikväll och ser att vi har en och en annan gemensam bekant.fniss.

Du skrev att du jagar mot Rossöhållet. Kanske mellan Grundsjö -Rossön eller? Är hemma i skogarna därikring efter mina 15 år på ambulansen, hade tjänst bla i Backe. Nej detta duger inte, jag vet inte vad som hänt mig som blivit sittande vid datorn på detta vis. Rena giftet tror jag. Dax att sova. Gonatt.

2008-11-25 @ 23:27:37
URL: http://www.ulriksfors.blogspot.com
Natalie R säger

Vilka söta små lyktor!



För övrigt så finns det faktiskt åter igen en chans att vinna hundhalsband i min blogg om du vill vara med och tävla igen. Den här gången kommer det dessutom bli inte mindre än tre stycken vinnare! Det vill du väl inte missa? ;) :D

2008-11-26 @ 13:31:01
URL: http://tricolordogs.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: