Dagens höjdpunkter

Nu: Sen frukost och morgonsurfning samt läsning av Larssons senaste bok.

Senare: Fastrarna tittar förbi - kul! Då får de ta hand om Luran medan jag tar en snabb sväng i skogen med Dobby.

Ikväll:  Äntligen hemma börjar igen på TV4 kl. 20.00. I år totalrenoverar de ett hus som de köpt i Lidingö. Tillbaka är dessutom Karin Mannerstål (hon med det galna lockiga håret). Missa inte!



Foto: Carl-Johan Bauhn/TV4.



Vendela säger

Tack, vad gulligt skrivet av dig!



Ja, jag kan säga att jag har alla inspirerande bloggar att tacka för att jag kommit igång så här bra! Jag var rejält omotiverad, och så började jag läsa olika viktbloggar och om hur duktigt de motionerade och jag blev superpeppad av det :-)



Ha en bra dag :-)

2008-10-07 @ 09:36:57
URL: http://vendelasextioatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: