Dollar...

...Store står på min och Lurans lista idag. Vi tänker åka dit för att förhoppningsvis kunna bunkra upp med våtservetter, gravljus och hundben - det är stående saker på min inköpslista när jag åker på Dollars! Och om Luran är på bra humör tänkte jag även svänga förbi på Lantmanna Granngården samt Helens kläder. Men jag önskar innerligt att det var närmare till "stan" jag skulle nämligen så gärna gå på Lindex och köpa Avannas rosabandet tröja... och två par benvärmare i svart respektive grått på H&M, samt doftpåsar på Mias... och... ja, listan kan göras lång. Men det lär dröja innan man tar sig iväg :-( Får väl se fram emot trippen till London istället! Nu ska jag kurera min onda fot som fått en otäck spricka, samt dricka lite te och äta banangröt. Så fortsatt trevlig morgon på er kära läsare!





Bantarbritta säger

Tack så mycket, jag känner mig väldigt ynklig och eländig. ;)



Vilket dollarstore ska du till? Jag älskar dollarstore... :D

2008-10-02 @ 08:28:02
URL: http://bantarbritta.blogg.se/
Kia säger

Åh, vad roligt med dollars. Vill oxå fara!!! Men det är tajt om tid när man har en skolkille som ska hämtas kl 12...;) ha en bra dag! Kram

2008-10-02 @ 08:37:24
URL: http://blogg.aftonbladet.se/5738
Marianne säger

Hoppas ni får en trevlig dag med massor av fynd :) Håller med om att det vissa dagar är för långt till städerna! Det blir så stressigt när man väl är där och ska hinna med allt! Kram kram

2008-10-02 @ 08:57:00
URL: http://mammamarianne.blogg.se/
Faster A säger

E Ska tiill lycksele i morgon och rönka sin fot =( Dom misstänkte i sjukan att det kunde vara ett brott eller kraftig stukning!!

2008-10-02 @ 17:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: