Ett underbart anteckningsblock...

... är på väg hem till mig. För jag är en av de lyckliga vinnarna hos Junitjej! Ett stort tack för det.



Anteckningsboken kommer verkligen att komma till användning, för jag älskar att skriva listor. Dels skall matsedeln för veckan skrivas i denna underbara lilla bok, dels skall den användas som inpirationssamlare. Det är även dagens tips, det vill säga att ha ett block, en bok eller en mapp där man skriver ner idéer, klistrar in olika bilder och urklipp ur reklam, tidnignar och kataloger (tex av de kläder man är ute efter, den eller de frisyrer man vill ha, olika tatueringar, eller olika tips på inredning, dukningar, eller butiker...). Vips, så har man en perfekt inpirationskälla att dra fram när man ska göra om hemma, när man är ute och shoppar eller går till frisören. Själv har jag redan några urklipp på snygga frisyrer samt en tatuering som jag ska sätta in i min anteckningsbok när den kommer :-).



Bantarbritta säger

Grattis, vad kul! Fast jag hade gärna velat vinna ett block jag med förstås... ;) Nu hoppas jag på lushtävlingen. :D

Har du anmält dig till min tävling föresten? :)

2008-10-26 @ 12:30:07
URL: http://bantarbritta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: