Grå och trött...

Ja, i går kväll kände jag mig verkligen som ett 100-årigt bergatroll. Jag trodde jag skulle få lite energi då jag var och simmade, men bassängen var full med folk så det gällde att kryssa sig fram - inge vidare effektiv träning med andra ord. Väl hemma fikade jag lite och laddade för en TV-kväll, men orken fanns inte. På ren vilja höll jag mig vaken under Room service, men när jag skulle se Oskyldigt dömd ramlade ögonen igen...

Men nu på morgonen känner jag mig utsövd, och till min stora förtjusning var det inte gråa hår jag såg i går kväll - det var ju rester av den vita målarfärgen! Så idag är allt på topp ;-). Jag och Luran har inga större planer för dagen. Vi tänkte titta förbi hos nya grannarna i kvarteret och ta en husesyn, och på eftermiddagen har vi fått äran att vara Asterix vakter. 








Marianne säger

Ja det vore väldigt trevligt att ses, vi är nog där före 12 nån gång, tänkte ta ett dopp i det förhoppningsvis varma vattnet oxå!

2008-10-09 @ 08:01:57
URL: http://mammamarianne.blogg.se/
Sanna säger

Jag blit totalt nedslagen av simning. Det är rena sömnmedlet för mig. =)Men skönt är det....

2008-10-09 @ 09:17:52
URL: http://sannasuppner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: