Höstinspiration till hemmet

Blogg.se har legat nere större delen av förmiddagen, vilket gjort att jag hunnit surfa på sidor som jar alltid brukar besöka, men även sådana jag aldrig besökt tidigare. Och jag har samlat på mig massor av inspiration till höstmys i hemmet. Tänkte även bjuda er på några fina inspirationsbilder/tips som gör ditt hem så där härligt höstmysigt ♥ (De små bilderna är hämtade från STYLEatHOME och den större från Martha Stewart)



Värmeljus med doft är inte fel så här års. Själv är jag sugen på en variant som luktar nybakade bullar (vilket passar bra då det är kanelbullens dag nu på lördag). Mysiga plädar i soffan eller på sängen är också bra för mysfaktorn. Och MASSOR av kuddar i sängen ska det vara...



Det är skönt att ha det städat hemma, och ett enkelt sätt att få det att se mer ordningssamt ut är att förvara saker i korgar och snygga lådor. Dels praktiskt, dels snyggt! Själv ska jag göra ett nytt försök att köpa mig en pilkorg i morgon på Granngården i Strömsund. Och ytterdörren ska vi inte glömma! Det är inte bara till jul det är snyggt med en krans på dörren, utan en sådan här höstkrans funkar också fint.



Eller varför inte "pimpa" entren till huset med två snygga urnor med höst arrangemang i? Jag hade själv velat ha två urnor/krukor med stora prydnadsenar i...




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: