I löv älgjakt, trots mossiga förutsättningar...

Idag har jag stått på pass och njutit av det fina vädret, men några älgar behagade desvärre inte dyka upp. Så jag sätter mitt hopp till morgondagen. Min sista jaktdag för den här gången... Måtte jag få utjämna till 1-1, annars är jag rädd att jag måste stå ut med mannens pikar i ett helt år ;-)


Foto: Privat

Vy från mitt vägpass.

 

I love löv ;-)


Foto: Privat

Visst ser det ut som en trollsten?! Ni vet en sådan som finns i sagorna och som det bor småfolk och annat oknytt under... Kommer det inga älgar kan man ju alltid roa sig med att spana efter tomtar och troll :-)

 
Ibland känner man sig mossig...

Så håll tummarna för mig i morgon!!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: