I morgon...

...börjar ju älgjakten igen! Så nu har jag varit ner i källaren och satt radion på laddning och kollat över alla saker så att det bara är att packa matsäcken i morgon bitti. Nu har jag FEM (5) härliga jaktdagar att se fram emot :-) Härligt! Dessutom står det 1-0 till mannen, så även på den fronten hoppas jag det händer något... Jag ska även ladda digitalkameran så att jag kan bjuda på några härliga jaktbilder vad det lider!





Sanna säger

Hej!

Vad kul att du är med på älgjakt, har en kompis som tog jägarexamen nu en tjej dessutom. =)Tack för dina inlägg de är så uppmuntrande jämt. =)

Hoppas du får en trevlig helg.

Själv ska jag iväg på ett svettigt spinning pass nu ;)

2008-10-10 @ 08:54:58
URL: http://sannasuppner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: