Inte min dag idag...

Det har definitivt inte varit min dag idag. Tänk er en jägare som glömmer sin bössa... Hur klantigt är inte det?! Så i morse fick jag vända om hem och hämta min bössa efter att jag lämnat Luran hos mormor. Nästan 5 mil i onödan, surt! Tur att min röda fara är snabb som en tidsmaskin, för jag hann i alla fall till skogen lagom till fördelningen av passen. Men tror ni det blev någon älg idag? Nej, njet, no! :-( Älgen måste ha druckit red bull och fått vingar... för det fanns spår in, men inte ut från området. Mysko. Dagens höjdpunkt blev därför denna:


Foto: Privat

Ser ni fågeln i topp?




Sofi H säger

ooh. I like ;-)

2008-10-13 @ 21:33:39
URL: http://sofih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: