Julinspiration i bokhyllan

När jag besökte Malin tidigare idag kom vi in på Panduro och pyssel, och nu när jag besökte panduros webbshop hittade jag denna bok "Tildas julehus" med massor av tips, idéer och pyssel för endast 198 kr. Kan kanske vara värt att investea i? Ett annat tips för er julsugna är att besöka My Lovely Christmas Home för lite inspiration och stämningsfulla bilder.




Sanna säger

Hej govännen! Nu börjar jag bli riktigt sugen på att jul pyssla... Jag älskar allt med julen och allt som tillhör. Är sugen på ljusstaken på ikea den i svart smide och svarta stjärnan som de har fått in. Jag har nog inte haft samma julgardiner på 10 år borde skämamas.... men jag är ju sådan tröttnat för fort. Kram

2008-10-20 @ 17:16:48
URL: http://sannasuppner.blogg.se/
Malla säger

Ja, jag är jätte sugen på att börja jul pyssla redan nu! =) Tänk pyssel och glögg mmmm men vi ska kika lite och bestämma oss för vad vi ska beställa, så vi får det i god tid och hinner med innan det man vill ha tar slut. Men jag säger till innan vi gör beställningen =) Ses snart igen vännen. Natti natti och kram kram

2008-10-20 @ 21:59:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: