Julklappar och paketsmycken!

Nu har jag suttit och planerat och beställt julklappar till i stort sett hela min "lista". Det är bara ett par tre personer + Luran som är kvar nu. Men det ska nog hinnas med inom de närmsta veckorna det med. Det är skönt att göra bort sådant innan julhandels hysterin slår till för fullt! Då får man tid till att göra vackra och personliga inslagningar istället. Vackra band, lackning/stämpling, roligt inslagningspapper och handgjorda etiketter kan göra julklapparna extra speciella. Eller varför inte lyxa till det med paketsmycken? Men vinner jag dessa fina keramiksmycken skulle jag använda dem runt en uppsättning blockljus istället...



Tävla hos Vävra Keramik du med, tävlingen hittar du här!



Ida säger

Hej! Snygg blogg du har.. :) Ja du fast ja saknar inte d där, hade sån hemlängtan efter 2 veckor så ja höll på dö! fast ja är ju glad att ja har sett å gjort allt! :) tågen va hemsk! inte tyckte ja att d tog bara en timme, satt mest på tåg hela tiden tyck ja! :P

2008-10-23 @ 16:22:39
URL: http://idasofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: