Ketchup effekt av roliga saker!

Man ska lita på sina instinkter, i morse när jag vaknade känndes det som om det skulle bli en bra dag full av överraskningar och trevligheter - och det har det blivit! Först vinner jag en ny design, så dyker min efterlängtade säng från Halens upp, Londonresan blir spikad, sedan har jag en toppendag med Luran och svärmor, under eftermidagen har jag fått fixa och pyssla vilket jag älskar, och i brevlådan låg denna och väntade:


Foto: Privat

Min vinst från Sannas myshörna - SPA face care! TACK! Och som om inte det var nog, IP ringde just och sa att våra dörrar nu var färdiga. De nylackerade vita dörrarna till hallen (toa, källaren och förråd) kommer verkligen att lysa upp vår hall. Nu bara måste jag måla trätaket vitt! Och som grädden på moset denna underbara dag så ska mannen få bjuda mig på tex mex buffé på hotellet - men det vet han inte om än ;-)



Sanna säger

Oj vilken härlig dag det låter som! Man får verkligen energi när det händer så mycket positivt samtidigt. Hoppas du ska trivas med masken och tack för att du länkar till Myshörnan :) Trevlig helg!

2008-10-24 @ 16:26:48
URL: http://sannasmyshorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: