Lövvik!

Jisses vilken dag, magen är rund som en boll efter besöket hos Irma och Helge. För er som inte visste bakar Irma världens, och då menar jag VÄRLDENS godaste sockerkaka, så jag som inte ätit kakor på tre månader åt tre stora bitar av bara farten :-) Himmelskt! Dessutom skickade Irma med en sockerkaka hem, men den ska mannen och svärföräldrarna få njuta av då de kikar in på middag om en stund. På tal om middag, en sådan har jag redan hunnit med för Irma hade gjort alla godsaker som hon vet att jag gillar, så det blev heminlagd sill på tunnbröd och knaperstekt fläsk med Irmas hemmagjorda potatismos på mandelpotatis... Finns inga ord för att beskriva denna gormé resa :-) Tur att det brukar dröja ett par år mellan mina resor dit, ha,ha!


Foto: Privat

Mormors syster Irma och hennes man Helge.


Foto: Privat

Min allra bästaste Mommen! ♥


Foto: Privat

Luran och Irma som myste lite just innan vi skulle åka hem.


Foto: Privat

Luran lekte på golvet, men favoriten var spisen... och här fanns det dessutom bröd som man kunde sno ;-)



Erika säger

Ojj, vilken härlig dag ni har haft!

2008-10-21 @ 17:11:19
URL: http://tallbacka.blogg.se/
Sanna säger

Vilka härliga bilder... du verkar ju haft det bra vännen..

Kram

2008-10-21 @ 21:27:35
URL: http://sannasuppner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: