Magisk massage

Jag har varit över till grannen och fått magisk massage i en halvtimme, så nu borde jag härda ut tills jag ska till Ulla-Märta på söndag. Luran har lekt och busat med Isak och Isabelle så nu när hon fått lite mat i magen borde hon nog vara redo för en liten vilopaus... Jag ska också ta och få mig lite mat i magen och bläddra bland olika recept, för jag har tagit upp fisk som jag ska göra något spännande av. Får se vad ICA:s Hela Sveriges Husman har för recept som är baserade på fisk.



PS. Idag tänder tänder jag ett ljus för att hedra dem som
omkom i branden i Göteborg för 10 år sedan DS.





Sanna säger

Vad fint gjort av dig vännen.... men du verkar vara en underbar person. Lät skönt att fått massage....

2008-10-30 @ 14:54:53
URL: http://sannasuppner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: