Mindre bra - bra!

Vi sitter för fullt och planerar vår resa till London, och inser att resorna till London kostar multum i november/december - mindre bra :-(. Lösningen blir att vi åker i januari,  vips har vi 2-3000 mer per person att shoppa för - bra! :-) Men det känns lite surt, jag hade sett fram emot att få åka redan om ett par veckor... få köpa julklappar och mysa med Lena. Men den som väntar på något gott ;-). Dessutom kom jag just på att jag och svägerskan ska på Ängla SPA i oktober/november någon gång, så då har man ju fortfarande något "extra" att se fram emot!








Faster A säger

det var ju surt att ni inte kunde fara nu=( Men som sagt vi ska ju har vårt lilla mys=) Ha en bra dag! Kram

2008-10-08 @ 09:14:31
Sanna säger

Tack vännen för dina inlägg, det ska jag verkligen prova. Så glad att du tittade in till mig.



Vilket bolag ska ni reser med? vi brukar resa med ryanair vid jul 1800 kr för hela familjen brukar det hamna på.



Men då gäller det att man bokar nu. Kolla upp det, om ni inte redan ha gjort det. Vi åker jämt med dom, annars skulle man inte ha råd att åka så ofta dit.

kram vännen...

2008-10-08 @ 13:57:46
URL: http://sannasuppner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: