Morgonstund...

... har guld i mun, eller hur det nu var? Jag har i alla fall en smaskig knäckemacka med salami och gurka i munnen och ska till att ta mig en kopp te till det. Vardag som vecka, så ringer min lilla "väckarklocka " (läs Luran - som egentligen heter Svea för er som inte visste) alltid kring 06.00 tiden. Härligt med mamma "ledighet" ;-) Men man ska inte klaga, vi får ju sova om natten. Och kliver man upp så tidigt så hinner man ju lite om dagarna, det gäller ju att se det positivt! Idag står som sagt styckning och packetering av älgkött på dagordningen, och förhoppningsvis hinner/orkar jag måla det sista på golvet i tvättstugan. Nej, nu ska jag gå upp och väcka mannen...






Sanna säger

Hej vännen! Jag tycker du gör rätt, jag har inte tänkt att vara så här hård resten av livet. Men jag brukar fuska igenom så mycket varje gång jag tar tag i vikten.



Så nu blir det stenhårt ett tag, sen tänkte jag släppa lite eftersom. För kommer jag inte få unna mig något framöver så kommer jag lessna.



Har glömt fråga hur det blev med England? Hittade ni någon lösning? Hoppades att det ordnade sig iallafall.



Hopppas ni får en trevlig lördag nu..

Kram

2008-10-18 @ 13:18:47
URL: http://sannasuppner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: