Och så var det den där promenaden...

Jag som skulle ut och promenera lite idag. Men vet ni vad, jag har varken lust eller ork... Det tar på krafterna att stycka älgkött och sedan packetera det. Jag har varit i slaktuset i flera timmar och sedan i Byn och tagit reda på köttet så jag ger mig själv ledigt ikväll :-) Dobby Do har ju dessutom fått springa hela dagen i skogen, så han ligger så förnöjt i sin korg och myser. Jag ska följa hans exempel och krypa ned i ett varmt bad, och vem vet, sedan drar man kanske på sig något fint och överraskar mannen ;-P




PS. Fast jag måste erkänna att jag nog inte äger ett par stingtrosor längre, utan hippsters och rejäla trosor i "mormors" modell är det som finns i min underklädes låda - tantvarning på riktigt?! DS.



Sanna säger

Fnissar... Vilken härlig bild.. =) Ja men se det som dagen motion det tar nog som du säger att stå och stycka.

Kramiz

2008-10-18 @ 22:52:17
URL: http://sannasuppner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: