Pyjamas och känsligt innehåll

Nu är Luran instoppad i pyjamasen och ska strax få sig en slurk välling och förhoppningsvis duna in därefter. Själv tänker jag ta mig en varm dusch och sedan börja läsa En plats i solen, Liza Marklunds senaste bok. Och så måste jag väl passa på att varna för känsligt innehåll i bloggen, och då syftar jag på de inlägg som ligger under kategorin Jakt & Fiske. För mig är jakt en naturlig del av livet, men jag respekterar att vissa mäniskor tar helt tar avstånd från jakt. För att undvika att bli illa berörda bör således de som känner med sig att de inte vill se döda djur och fiskar inte läsa dessa inlägg. Tack Lina för att du gjorde mig uppärksam på detta, men då det är MIN blogg och jag ÄR JÄGARE kommer det med säkerhet att dyka upp fler inlägg på detta tema.






Annika säger

2008-10-26 @ 19:48:24
Annika säger

Nästa gång få du ta och panga i hjäl en Björn Tessan! Lite tröttsamt med djurrättsaktivister m.fl Jag respekterar dem, men jakt har alltid funnits sedan stenåldern och i Norrland är det lika naturligt som att äta, bajsa, knnn.... öh jag menar knnnapra godis. Du vet V ensamma mannen längst bort i en sjö han äter ju smält älgfeta. Toppen mot exem! Hojt!

2008-10-26 @ 19:55:34
URL: http://tantannikas.blogg.se/
Nina säger

Ja jag vill ha lite mer vit mossa oxå. Å kott letningen får man fortsätta med imorron. Har semester måndag, torsdag och fredag. Helt underbart. Ha de jätte bra :)

2008-10-26 @ 20:20:12
URL: http://ninuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: