Underbar(n)

Vilken underbar morgon! Alldeles vitt ute - som ett sagoland! Men jag ser att tempraturen sakta kryper uppåt så snön torde nog inte stanna kvar permanent ännu. Dobby lyfte tassarna hög i morse, men så plötsligt blev han väldigt intresserad av något - vi har tydligen haft rådjursbesök i natt! Lite kul är det allt med den första spårsnön...



Vi begåvades dessutom med ett underbarn i natt, Luris har sovit som en stock trots sin snuviga näsa! Hon vaknade först just innan sju och ville ha lite mat i magen. Att få sova den där extra timmen + att slippa trösta henne på natten är verkligen guld värt! Nej nu ska jag ta och göra mig en stor kopp te och en smörgås på grovt bröd med leverpastej och inlagd gurka, så tack och hej -leverpastej ;-)



Erika säger

Wiihoo! som jag längtar efter snön, jag blev så glad nyss när jag upptäckte att det är vitt på marken. Rykten säger ju att i Högland kör vi skoter redan på rimfrosta, så det är väl bara å köra ut pärlan?! :) Stora E hänger dessutom i fönstret å hojtar: "mamma, nu kan vi köra koter".

2008-10-28 @ 07:45:36
URL: http://tallbacka.blogg.se/
Marianne säger

Åh va underbart att få sova en hel natt, Alfred har fått för sig att man sover på dagen och är vaken på natten, vilket resulterar i att jag är heeelt slut hela tiden! Nån vecka överlever man ju men nu börjar det kännas jobbigt!!!

Vet ju att det går över men jag blir ju inte piggare nu för de..

2008-10-28 @ 11:30:11
URL: http://mammamarianne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: