Upp som en sol...

...ner som en pannkaka - träffande beskrivning av mitt humör idag. Nu är det i botten. Det riktigt tostrar där jag går fram :-( Känner mig sur, irriterad och almänt värdelös. Klimpfan ser dessutom ut som ja... iget man gärna vill äta i alla fall. Bäst gubben äter och tiger ;-) Dessutom har vi skit problem här hemma, men Elin ska förbarma sig och köpa en ny sits till stolen - TACK!




Mija säger

Sån där blir jag ca två veckor innan mens.. Sur, lynnig och ledsen.. ALLTID så innan mens.. Något irriterande faktiskt men vad ska man göra åt det liksom..? (rycker uppgivet på axlarna)

2008-10-22 @ 20:42:58
URL: http://mammamija.blogg.se/
Sanna säger

Oj! det låter som det jag är i nu.... Du behöver nog en massa kärlek och mycket kramar vännen! Sådana dagar är inte roliga... Kan du inte göra någonting för di själv. Som du vet att du mår bra av.. Jag skickar en massa kramar till en underbar tjej.... Krammmmmmmmmmmmmm..

2008-10-22 @ 22:25:36
URL: http://sannasuppner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: