Dagens Lura

Jag blir alldeles sentimental när jag går igenom alla dessa kort som vi har på Luran som bäbis fram till dags datum. Tack vare bloggen har kameran åkt fram dagligen, och det är inte så dumt - nu har vi massor av fina kort på lill piga. Dagens Lura blir därför två gammla bilder från Lurans dop. Hon har på sig en stickad (!) dopklänning, otroligt vacker var den (men det framgår inte riktigt av korten). Carina H. stickade den på beställning från farmor och farfar.



Foto: Privat


Foto: Privat



Sanna säger

Men vad fin hon var jag blir så sugen på en till när jag tittar in till dig.... När jag fick Anthon så sa jag att nu ska jag njuta allt vad jag kan innan han ska på dagis. För tiden gick så snabbt med Robin. Men vipps så är han 2½ år och jag han inte med igen=) Min syster kommer i helgen och hon har fått en liten Alvin jag kommer ju sitta med honom hela tiden =)

Kram

2008-10-23 @ 16:08:29
URL: http://sannasuppner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: