Världens bästa mamma!

Jag har världens bästa mamma! Idag när jag jagat färdigt så fick jag åka förbi och hämta en stor form köttfärsfrestelse till mig och mannen. Skönt att slippa tänka på mat när man jagar (men min gulliga svärmor hade också tänkt på oss och skickat med leverbiff, så då har vi även mat i morgon, kan det bli bättre?! TACK!). Mamma har dessutom köpt massor av kläder till Luran som växer så det knakar:


Foto: Privat

I paketet Luran fick låg 2-par strumpbyxor, 2-par randiga/rosa byxor och tröjor,
3-pack bodys, 2 par byxor rosa/bruna, en fodrad lila huvtröja och ett varmt, mysigt "björnset" med jacka och byxor som ska hålla Luran varm och go i höst. Tack världens bästa mormor! Nu behöver inte Luran gå omkring i pyjamas ;-)

Och det bästa av allt - mamma glömde inte mig! Jag fick "100 grytor och gratänger" som jag bloggat om tidigare.


Foto: Privat

När jakten är slut ska jag se om jag hittar några favoritrecept som jag kan dela med mig av till er!

Men inte nog med det, mamma har tagit semester i morgon för att passa Luran så jag kan jaga! Gissa om jag tycker om min mamma som alltid ställer upp?! 
Mamma är BÄST ♥




Ninuz säger

Oj oj, inte illa. Vilka fina kläder. Ja du, mormödrar/mammor är för bra dom. Hoppas ni får bra jaktväder imorron! Och ha det så himla bra. Kram till dig och söt Svea.

2008-10-12 @ 19:13:52
Marianne säger

Ja håller med helt och fullt, mamma ÄR bäst i hela världen!

2008-10-13 @ 07:31:03
URL: http://mammamarianne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: