Värm ett fruset hjärta...

Jag sitter här och känner hur varm jag blir inombords - och nej, det är inte teét med det namnet som värmer mig utan det är istället de fina kommentarena som ligger och väntar på mig när jag loggar in som värmer. TACK! När jag började skriva bloggen så var den ju mest tänkt att fungera som en uppdateringsplats för Fastrarna A & S, så de skulle se hur Luran växer och vilka framsteg hon gör, men nu är det stadigt tresiffrigt i besöksstatistiken. Lite skrämmande att så många för mig okända tittar in här - för riktig så stor släkt och bekanskapskrets har jag inte ;-) Jag hoppas dock att ni ska trivas och titta gärna in igen!

Nu ska jag ta och skriva dagens "att göra lista" för idag är det mycket som ska göras och mycket som inte får glömmas...

- Baka en änglakaka
- Steka tacofärsen
- Klippa ut svarta fladdermöss som ska bli placeringkort (inspiration Husmusen)
- Packa ihop husgeråd (smörgåsjärn, brödrost  m.m.) som ska upp till huset i Ormsjö
- Leta reda på bäddmadrassen i källaren
- Packa ihop Lurans resesäng, kläder, blöjor, mat och leksaker
- Packa ihop mina, mannens och Dobbys saker, jag får inte glömma hundmaten!
- Ställa in ljung och gravljus i bilen så den detaljen inte glöms bort
- Packa ner kakorna och annat "pyssel" som ska med upp till Halloween middagen
- Åka och storhandla till vår helg i Ormsjö (6 vuxna + 2 barn) Men... Väntar nog tills mannen kommer hem så jag får bär hjälp!




Erika säger

Hoppas att ni får en supertrevlig helg, med massa mys! Kram

2008-10-31 @ 08:31:56
URL: http://tallbacka.blogg.se/
Modinskan säger

Hoppas att ni får en mysig och trevlig helg i Ormsjön! :) Har jag vägarna förbi så kan jag ju sväng förbi! Snart måste vi ju träffas igen, och så måste vi planera upp en ny fest, lucia?? :) Kraam Vännen

2008-10-31 @ 11:40:07
Vendela säger

Oj har du 3-siffrigt antal besökare?? Menar du unika besökare per dag?? Det är ju fantastiskt i så fall. Jag är glad om jag kommer upp i 30 unika per dag skratt

2008-11-02 @ 12:03:46
URL: http://vendelasextioatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: