Vintriga detaljer

Nu är det äntligen legitimt - mina vintriga detaljer! Vi har snö på marken, så nu passar mina fina lyktor från SIA i fattigmanssilver/glas med snöstjärna på och mitt lilla snögubbe som jag fyndat på Myrorna perfekt på den lilla zinkbrickan i hallen. Mysigt!



Foto: Privat



Foto: Privat



Sanna säger

Hej vännen! Tack för ditt enorma stöd varje dag... Det betyder så mycket för mig ska du veta... Jag blir så glad när jag ser ditt namn.. Det var jätte fint! Jag tror vi har mycket i samma smak, det du visar tycker jag om. =)

Ha en underbar dag nu vännen.. och det är klart att du ska lägga ut bilderna. Jag väntar...

2008-10-29 @ 12:29:20
URL: http://sannasuppner.blogg.se/
Sanna säger

Tack! Du är inte den första som säger det! Har hört det fler gånger. Själv har jag svårt att se det, men vi har samma hårfärg.. om det är hennes äkta så klart..

Kram

2008-10-29 @ 13:23:35
URL: http://sannasuppner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: