Ulla-Märta...

...ska rädda mig från skärselden i kväll. Vaknade i morse med världens låsning i bäckenet/ryggen, och har en smärta som strålar ända upp mot nacken/halsen. Badade i svett, och knökade i mig värktabletter och beordrade mannen att smörja in mig med tigerbalsam. Men det tog bara udden av det onda, och som tur är förbarmade sig U-M över mig och ska "fixa" mig i kväll. Tur att hon finns!!! Har varit där en gång tidigare (fick en låsning i ryggen/bäckenet sedan förlossningen) och då kändes det som om hon var en magiker, så jag hoppas på samma fina resultat i kväll! Annars vet jag inte vad jag ska ta mig till...




Faster A säger

Hoppas att du blir bättre!!!

2008-09-22 @ 16:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: