B som i Byn!

Så har jag och Luran varit i Byn och hälsat på A och hennes mage. Så mysigt! Och så fint dom har fått det i huset, där kommer nog lille bäbisen trivas :-) Och mitt tips är att det är en liten kille...


Foto: Privat

Luran, A och Magen :-)


Foto: Privat

Luran busade på golvet, härligt att få ligga på ett icket hårigt golv som omväxling ;-)


Foto: Privat

Och vilket go´fika A dukade fram - smasken!


Foto: Privat
 
Och innan vi åkte vidare kom F till Lurans stora glädje!

Vårt nästa stopp var Handlar´ns charkdisk - där inhandlades diverse läckerheter som ska ner i jaktarsäcken... för blir det ingen älg så kan man i alla fall njuta av naturen och matsäcken!

Och väl hemma träffade jag mannen som hastigast, han åkte nämligen för att dela och ta reda på älgkött... och så fick vi finbesök från södern :-) Men nu är kaffet undanstökat, gästerna har åkt och Luran studsar i sin gunga och jag slappar - jag behöver nämligen inte tänka på middagsmat för den fixar bästaste M och L-G ikväll! 

Ska nu bara komma ihåg att skriva ut mitt kvitto på det statliga jaktkortet...

Vad gör ni i kväll?





Garderobsgrubbel&Byråbekymmer säger

tack! kul att du gillade inlägget! kram!

2008-09-12 @ 17:56:19
URL: http://pyttis.blogg.se/
Kia säger

Åh, så stor magen blivit! Spännande å se vem som gömmer sig därinne. ;) Å Luran är lika söt som vanligt! :) kram

2008-09-12 @ 22:41:20
URL: http://blogg.aftonbladet.se/5738
Malla säger

Tusen tack för en hel trevlig kväll ikväll! =) Något vi gärna gör om snart igen! Å hoppas att det går bra för dej i skogen imorrn! Kramar på er.

2008-09-12 @ 22:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: