Bloggberoende?!

Tror visst jag blivit bloggberoende, listan på bloggar som jag läser dagligen har växt lavinartat... Vissa måste man ju dessutom besöka flera gånger för att se om de uppdaterat. Tror bestämt jag måste ta och lägga till alla "mina" bloggar på bloggkoll - så får man alla nya/uppdaterade inlägg samlade på ett och samma ställe, smart! (och bättre än att lägga alla under favoriter!)

Jag har haft en riktig slappar dag idag, så tvätten väntar fortfarande på att bli buren till våra garderober på övervåningen, och Roffy står oanvänd för dagen i ett hörn - får ta det i morgon! Men jag har hunnit handla och ta en snabb sväng till M, och vilken överraskning! Nu väntar jag med spänning på att få träffa Asterix...

I kväll blir det lite mer bloggläsning, scanning av tradera, Idol, rastning av vovven, coca cola ligth, en varm dusch, tända ljus, genomgång av garderoben (vad var det nu som låg i botten/längst bak?! - kanske kan man "fynda"), bläddra lite i aftonbladet, mer coca cola ligth, Midvinterblod, sedan sängen... gäsp!

I morgon står trevlig samvaro med grannarna och barn på listan, liksom en tur till Fröken F och köpa en snygg virkad sak som jag lagt undan. Och i morgon kväll, ja då ska jag och Carol göra något som verkligen är otypiskt för mig, och opraktiskt inför jakten - vad? Det får ni se i morgon ;-)

Hur ser er kväll ut?




M säger

Tack så hjärtligt för er titt hos mig ikväll! Längtar som tusan till nästa torsdag! Ha precis pratat med A om Asterix! Och jag lovar att vi ses snart och helst nästa torsdag kväll också! :o) Kramar på er!

2008-09-10 @ 20:17:10
Ninuz säger

Ja först så fick man ju agera personlig assistent åt invalida Malla, vilket man är så gärna. Sen fick man go fika hos LM å träffa flera andra goa vänner som kom dit... Å fått gosa med söta Axel. Så man har ju haft en toppen kväll.

2008-09-10 @ 20:27:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: