Dagens planer...

Morgonen började inget vidare, jag kännde mig ungefär så här:



Men efter en dusch och lite mat i magen, samt mys med Luran rätade det upp sig snabbt. När jag dessutom insåg att man slapp använda detta idag:



utan endast  behövde dra på sig dessa:



... blev dagen ännu bättre. Visst blir man glad av mina stövlar! Men jag kan meddela att mannen tycker de är gräsligt fula... och vill hellst inte visa sig med mig när jag har dem på.

Dagens planer är annars att ta vid gårdagens sysslor, dvs vika den tvätt som jag tvättade i går och fortsätta att tvätta det som är kvar (iaf det som rymms nere på linorna i tvättstugan), sedan skulle jag nog behöva dra ett par vav med vår Roffy (husets dammsugare), men tror jag skippar det... vad är det man säger bättre lite skit i hörnen än ett rent helvete ;-P och jag vill ju inte känna mig så här:


Det är ju trots allt fredag och då ska man mysa och ha det skönt! Och det ska vi ha :-) Jag ska sno ihop en skaldjurspaj och skutta över till grannarna tillsammans med mannen och Luran ikväll, för vi ska äta KRÄFTOR och dricka ett glas VITT. Perfekt avslut på veckan och start på helgen!



Kia säger

Gud så gott det låter! Mums! Här tror jag det kan bli ett glas rött ikväll. Det ska ju vara nyttigt med ett par glas vin eller hur? :)

2008-09-05 @ 09:54:29
URL: http://blogg.aftonbladet.se/5738
Faster A säger

i detta hus anamar vi med hellre lite skit o hörnet en ett rent he.....! Tycker jämt att det ser ut som f.... här "SUCK"!! Hoppas att ni får en bra kväll! Kram

2008-09-05 @ 19:22:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: