Dagens...

1. Roligaste - Att få börja surfa på jul och advents sidor.
2. Skönaste - Min SVEA mössa som kom idag.
3. Viktigaste - Frosts uppdrag ;-)
4. Gulligaste - Mannen som ringde bara för att berätta att han tyckte jag var fin idag.
5. Godaste - Morgonens första kaffekopp.
6. Onödigaste - Promenaden upp på ica för att hämta ut halksydden till trappan, då de inte var regestrerade ännu...
7. Varmaste - Min svarta kavaj var FÖR varm att promenera i en dag som denna.
8. Tråkigaste - Telefonkön och reklamationen hos My first room (mitt väggord kommer ju aldrig).
9. Trevligaste - Middagen tillsammans med grannen (jag hatar att äta själv).
10. Sötaste - se bilderna nedan :-)


Foto: Privat


Foto: Privat

Bellan tycker inte Luran ska ha på sig sin snygga mössa inne, så den rycker hon av lite snabbt!



Carol säger

Så söt, saknar lilla luris! ;-( Till helgen kanske vi ses, vi har ju fått MATTAN nu!!!!! :-) Ska dricka en bärs till kanske sen blir det väl natti ("jakt fest")..

Kram kram

2008-09-08 @ 19:51:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: