Det krävdes ett barn...

... för att knäcka "skriktävlingen". Som jag kämpat, men först när Elias tittade in och assisterade lyckades jag para ihop ljuden med rätt källa (men fråga mig inte, för jag har inte en susning om hur vi gjorde, bara att jag placerade katten på ett ställe som jag inte alls trodde den hörde hemma på...)


Foto: Privat

Luran blev så glad att se faster A och farbror M! Faster fick till och med ge henne kvällsgröten (brukar inte gärna äta om någon annan än mamma ger henne, så det var ett positivt framsteg), och sedan byta blöja och stoppa in Luran i pyjamas...


Foto: Privat

Åhh... Faster, finns det mer gröt?!

Nu sussar lilla prinsessan, så jag ska passa på att gå ut med "klumpen" som Elias döpte Dobby till i kväll :-) Innan jag bänkar mig med ett glas coca cola ligth (japp, kunde inte motstå begäret längre) i soffan och läser lite bloggar och surfar inredning och drömmer mig bort... Trevlig kväll!



Faster A säger

Fasters charmtroll =)

2008-09-07 @ 08:47:26
Mamma A säger

Vilken duktig kille jag har=)

2008-09-07 @ 08:48:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: