ellos.se

Nu när det verkligen är höst är det mysigt att dona lite inomhus, varför inte passa på att förnya lite på textil och inredningsfronten?! ellos.se har 20% på sitt hem sortiment för tillfället, aktuell kod kommer upp automatiskt när du besöker sidan, bara för dig som är intresserad att aktivera den i samband med att du klickar in dina inköp. Det är dessutom gardinveckor just nu hos ellos! Själv fastnade jag för detta:

 
                                          


Det stora skåpet/garderoben skulle jag gärna haft i min hall om det bara hade rymts, lutar mer åt en byrå och då var den ovan inte så dum... tror till och med att jag gillade den mer både till utförande och pris än den vita byrån jag tidigare bloggat om från IKEA. Dessutom visade det sig att det fanns ett vitt virkat/lapptäcke med kuddar och sängkappa precis i den stil jag letat efter till vårt sovrum... Men priset var inte lika ok, drygt 1200 bara för överkastet utan kuddarna. Men då har jag iofs inte räknat av rabatten på 20%. Men, men... tror jag står över och väntar in en eventuell rea. Dessutom vet jag ju att vitt inte är en så praktisk färg med en hårande rottis och ett litet busfrö som Luran, men det är ju så snyggt...





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: