En bra morgon på alla sätt!

När jag slog upp ögonen i morse var jag faktiskt lite glad att jag inte jagar denna vecka, för det blir rätt kallt och rått på pass när det regnar som det gör en dag som denna... och dessutom hör man rätt dåligt + att kikaren lätt kan imma igen. Jämförelsevis så var det underbart att vakna upp bredvid Luris i ett varmt och skönt sovrum, vetandes att det en trappa ned står en laddad kaffepanna som bara behövs slås på för lite varmt och doftande svart kaffe :-).  Fick dessutom en positiv överraskning i morse, liten men ändå positiv. Som grädden på moset så kommer mannen hem idag, vi har allt längtat efter honom. Jag har tagit upp lite bogfläsk som jag ska trolla till något gott av, hm... tror iaf att jag ska använda mig av soltorkade tomater och feta ost och kanske lite basilika och rosépeppar - då kan det väl inte bli annat än gott?!

Nej, nu ska Luran tankas och göras i ordning för en tur på BVC, återkommer senare!


Foto: Privat

Luran och Dobby har morgonmys medan jag fixar frukost och pratar med en blöt älgjägare ♥


Foto: Privat

Luran påklädd och väntar på att "tankas" innan vi ska iväg på BVC och en "bysväng".



Faster A säger

Hoppas att ni får ne bra dag i regnet!!=) kram kram

2008-09-03 @ 09:30:38
Eva säger

Åh, vad har du fått för en liten positiv överaskning?;) mina tankar far bara åt ett håll när jag hör ordet "positiv";)

2008-09-04 @ 22:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: