En underbar höstdag!

I dag verkar det bli en helt underbar höstdag, en sådan där dag som man bara "måste" ta vara på. Vi har just ätit frukost, te och jätte goda knäckemackor! Mannen har sedan åkt iväg till tandläkaren (det var visst tandtroll i en av hans gamla lagningar), och Luran ligger på sin favoritplats:


Foto: Privat

Med ett säkert tag om lappen med ena handen och babygymmet (som hon fått med sig dit själv!) i den andra handen leker livet för Luran! :-)

Dagens planer är att ta sig för lite "städning" utomhus. Jag tror dock att det är för tidigt att slå sig på någon krattning av löv än (för då måste man ju göra om det senare), men att klippa ned blommor och städa bort sommar saker från bron och altan ska iaf göras. Jag har ju köpt fejk ljung som ska i min zinkkruka på väggen och i zinkhinken på bron. Dessutom ska jag ta och damma av den stora lyktan som ska få stå på bron och som man nu kan börja tända på kvällarna... Mysigt!


Har ni börjat göra höst?




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: