Förkylning...

...på intåg! Huvva, känner mig som en rugg uggla... frusen, ont i halsen och ett huvud som hotar sprängas när som hellst. Var tvungen att lämna WO inför jakten i morgon :-( Men hoppas och tror att en dag inne i värmen med massor av te och halstabletter kan stoppa förkylningen innan den bryter ut på "riktigt". Så förhoppningsvis är jag och Luris i skogen på fredag igen! 

I morgon ska jag istället försöka röja lite här hemma och laga lite god mat. Dessutom ska jag bläddra igenom IKEA katalogen och leta reda på artikelnummret på "min" byrå som snälla Fröken F ska inhandla till mig i helgen (vem vet, kanske hittar jag något annat intressant... He, he)


© Miranda




Faster A säger

Hoppas att du kryar på dig!! kram

2008-09-17 @ 18:44:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: