Förmiddagen...

...har tillbringats i Vilhelmina. Nu har vovven mat för några veckor igen.... Känns som jag köper en säck Ekanuba var och varannan vecka, ibland önskade man att man hade en mindre hund med mindre aptit ;-) Däremot hade de inte fått hem varken ljung eller pilkorgarna på Lantmanna Granngården, "men du kan ju titta in senare" - Jo, tjena! Är liksom inte SÅ nära till Vilhelmina. Inga barnkläder blev det heller då butiken öppnade först halv elva. Jag åkte upp på Skogsstyrelsen istället och hälsade på en snabbis innan det bar av hem igen. Så dagen resulterade alltså endast i hundmat och en kaffekopp, nej förresten, jag fyndade ju denna med!


Foto: Privat



Nennaz personalen! säger

hej! så du har varit i vilhelmina idag?! och inte har du varit in på nennaz och hälsat på!? vi som har haft go fika och kaffe.. plus att vi testade sushi lunch idag:P kram kram/elin o jennie

2008-09-26 @ 19:13:43
Erika säger

Träffade svamp-Pelle i Borgafjäll en gång, å det var ett intressant möte. Trevlig var gubben oxå :) Den boken finns i min bokhylla oxå, i väntan på det rätta svampintresset!

2008-09-27 @ 19:23:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: