Gäsp!

Jag har just gnuggat sömnen ur ögonen och satt mig i soffan framför morgon TV:n med en kopp te. Luran har fått sig lite gröt och en ny blöja (är det inkomster så blir det utgifter om man säger så...). Sitter här och funderar på dagens planer, borde ta mig en tur med vovven, dessutom ska jag uträtta lite ärenden. Måste nog ta en tur på blomster och sedan slinka in på sportaffären, för -trumvirvel- jag ska köpa mig en baddräkt! Japp, tänkte allt ta och pröva på varmbadet med Luran idag. Jag har en svag känsla av att hon inte kommer att vara störtförtjust, men pröva måste man! Men att köpa baddräkt/bikini är nog det värsta jag vet... aja, det får vara dagens i-problem! Nu ska jag rädda min stackars blomma.

Aja baja Luran!!!

Foto: Privat

Tagen på bar gärning - men lika glad för det!

Foto: Privat



Faster A säger

Hoppas att ni får en bra dag!! Kram

2008-09-25 @ 08:18:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: