Good mörning :-)

Åh, gissa om jag sovit gott i natt! Verkligen välbehövligt. Men, halv sex behöver man ju inte kliva upp - hör du det Luran?! Vi har iaf sett morgon TV och myst, men nu ska jag få i mig lite te och mackor innan vi ska bege oss till Byn för att ta itu med allt älgkött. Får dessutom hoppas att mannen och gänget får ytterligare älg i backen (jag gillar att ha vår STOOOORA frys full med älgkött, man känner sig så rik då + gärna lite bär, fisk och tunnbröd...). Verkar dessutom bli en toppen fin höstdag - se till att ta vara på den ni som kan!






Linda N säger

Å jag som tyckte mina klev upp tidigt och då var klockan 8.00

2008-09-20 @ 10:40:29
URL: http://lertorp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: