Håll i hatten!

Ja, ska man ut idag får man allt hålla i hatten! Det blåser verkligen ute idag. Bra, då kanske våra löv blåser bort... fast å andra sidan kanske det blåser hit nya... Idag är det mannens tur att få sovmorgon, men jag hade tur, för Luran vaknade rätt sent så jag känner mig utsövd och belåten. På tal om belåten, snacka om god middag igår. Krille bjöd på en trerätters som inte gick av för hackor + massor av tilltugg. Jag måste erkänna att jag rensade skålen med ölkorv... det är något speciellt med ölkorv, ha, ha... Trodde jag skulle vara "botad" efter min graviditet med Luran. Då käkade jag ölkorv konstant i början, men nu ska ni INTE tro något att det är något nytt litet vilddjur på G. Vi är rätt nöjda med den vi har för tillfället!

Dagens projekt är att tvätta (gör man inte annat sedan man skaffat barn?!) och fortsätta städningen av källaren, för NU SKA förrådet under trappan rensas. Dessutom har våra grannar uppåt gatan varit så otroligt snälla och köpt hem en byrå från IKEA till oss, så jag ska nog roa mig med att skruva ihop den ikväll (jag tycker faktiskt det är lite små kul att sätta ihop saker, så Linda, det kanske är ett S-by fenomen?!). Och även idag är vi bortbjudna på middag, och nu är det svärmor som bjuder :-) Vi är härligt bortskämda!




Linda N säger

Aha, det kanske är så det är ;) Det måste vi undersöka om det är fler som har samma talang därifrån :)

2008-09-28 @ 09:53:08
URL: http://lertorp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: