Hur tar sig ditt barn fram?!

Det tycks finnas lika många sätt att ta sig fram som det finns barn. Vissa barn ålar fram, andra kryper, och vissa "hoppar" fram på rumpan på något sätt - och Luran rullar/drar sig fram. Och fort går det törs jag lova, ena stunden ligger hon snällt på sin filt, för att i nästa ögonblick tagit sig fram till TV-spelet, blomman, gardinen, eluttaget... eller något annat ställe som hon INTE ska vara på. Barn är för rara! ;-)




Kia säger

skratt Elina har tills bara för några dagar sedan rullat dit hon ska. Nu ålar hon sig fram emellan åt oxå! ;) De andra har inte krypit på alla 4:a förrän de var 10 månader. Och sen har det gått snabbt tills de rest sig upp och börja gå. Så det blir nog samma med Elina skulle jag tro! Kram

2008-09-17 @ 20:49:17
URL: http://blogg.aftonbladet.se/5738
Ida säger

Ja Neo han kröp enligt min mening alldeles för tidigt 6½ månad, och någon vecka efter det började han dra sig upp efter möbler och gisses vad han ramlade och slog bakhuvudet mycket då. Sen var han tidig att gå och jag var beredd på massa fall men det gick bra, han ramlade aldrig och slog sig då :-)

2008-09-17 @ 21:08:38
URL: http://idasusanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: