Inredning som skapar begär...

Har surfat runt på perlanliving.se och drömt mig bort... Fanns så mycket "vill ha" saker där!


TOWN - ljuslykta för väreljus 275 kr  - skulle göra sig fint i mitt vardagsrum.



Skylten WELCOME för 360 kr passar perfekt i min tänkta hall...


Dörrmattan "Äntligen hemma" för 169 kr vore fint att torka tassarna på!




Blev så förtjust i dessa canvas tavlor för 75 kr st, de skulle jag gärna hänga i min arbetshörna eller i trappen upp till övervåningen när/om den målas om i någon ljus grå nyans...


Ett par av detta kuddfodral för 159 kr vore också fint att ha i soffan - det matchar ju ljusstaken ser jag just!



Dessutom hittade jag ett klockrent väggord som jag skulle ha köpt till Faster S ;-)





Faster A säger

Det skulle passa henne som handen i handsken=) Det är VERKLIGEN hon hihih

2008-09-18 @ 18:40:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: