Inspiration - Sia

Jag har precis varit en sväng på byn och handlat, haft pappa på kaffe besök och pussat mannen hej då (han ska ut på en lång tur med lastbilen), så nu sitter jag här och surfar runt på inredningssidor. Tänk så fint man skulle kunna ha det, förutsatt att man hade pengar, en hund som inte hårade och inte behövde tänka "praktiskt" pga en liten Lura... Men drömma kan man ju! På Sia hittade jag två bra inspirationsbilder som jag tror jag ska göra egna varianter av här hemma.


Bild: Sia


Bild: Sia

Både ljuslyktor och kakfat finns ju, så det är väl bara till att exprimentera lite! Åh, fick just vinnar mail från tradera - en liten shabby chic detalj i form av hjärta med änglar och text har blivit mitt! Kommer att passa bra i hallen om, nej jag menar NÄR vi gör om den! :-)



bantarbritta säger

Jotack.. jag vet att det inte är bra att väga sig varje dag, men det håller samtidigt min motivation igång... :) Passar bäst för mig helt enkelt, och jag går inte ner mig riktigt så mycket som det står i bloggen. Ältar en liten stund och sen går det över. :)

2008-09-08 @ 11:20:51
URL: http://bantarbritta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: