IQ befriad?!

Jag var tvungen att pröva intelligenstestet som Kia tipsade om i sin blogg. Jag måste erkänna att jag var beredd på det värsta... Det känns som jag ammat bort mina hjärnceller och den intellektuella stimulansen är väl inte direkt på topp när man går hemma och är mammaledig. Dessutom så "ska" man visst som disputerad ligga på ett genomsnitt på 125 poäng - gissa om jag kände pressen?! Men jag kan andas ut, jag lyckades uppnå 129 poäng, en ynka poäng från att kvala in bland dem med mycket hög intelligens *s*. Dessa tester... men dessvärre kan man inte göra om det, för hjärnan "lär" sig om man gör det fler gånger och då blir testet missvisande. Men nu har jag iaf stärk självförtroende, så nu vore det väl attsingen om jag inte ska ta och knäcka skriktävlingen! ;-)


En av mina ABSOLUTA favoriter är denna ekorre, och Ice Age filmerna över huvudtaget! Kan se dem om, och om, och om igen... Men att knäcka skriktävlingen känns ungefär lika omöjligt som ekorrens kamp för att få sin nöt...





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: