Jag sköt björn!

Jag och Luran drog iväg för att övningsskjuta på eftermiddagen - eller jag sköt och Luran sov.


Foto: Privat

Till slut satt de där de skulle... Men håller mig nog till älg i "verkligheten".


Foto: Privat

Söt Luran sov medan det small för fullt!

Efter att jag kände mig nöjd med skyttet åkte vi till farmor och farfar där det bjöds på en smaskig rotfruktsgratäng, kötbullar och köttfärslimpa - snacka om en matfriar helg, har inte behövt ställa mig med spisen en endaste gång! :-)



Nu är magen nöjd!



Kia säger

Nu får björnen passa sej! ;) Skulle vara lite tufft om du fick skjuta! :) Tacksamt när man blir bjuden på mat! Kram

2008-09-07 @ 20:17:52
URL: http://blogg.aftonbladet.se/5738

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: