Mannen och Lurans dag...

När jag åkte i morse trodde jag att mannen och Luran skulle ta mys morgon (och det hoppades nog mannen med), men Luran tyckte det var dax att stiga upp! Så dom har haft det fullt upp... den här synen mötte mig när jag kom hem:


Foto: Privat

Nu börjar den mesta av vår ved vara inne -skönt! Mannen har jobbat på bra, så nu behöver inte jag och Luran frysa i vinter! ♥


Foto: Privat

Gissa om det här var en efterlängtad syn när jag kom hem?! Men jag hade nog saknat Luran mer än hon saknat mig... Nu blir det till att få upp värmen med en varm dusch och sedan film och mys med mannen! Wedding Daze är filmen vi ska se, utlovas vara en "superrolig romantisk komedi med fantastiska prestationer av Jason Biggs och Isla Fisher". Får se om den håller vad den lovar... Återkommer på den punkten vad det lider!

*Uppdatering*

Wedding Daze var ok, men inte mycket mer...  Jag tyckte det var föräldrarna som "höjde" filmen :-)



Ninuz säger

Den filmen såg jag för ett tag sedan. Helt okej faktiskt. Fast som vanligt överdriver dom ju på fodralet. Ha en trevlig kväll.

2008-09-13 @ 16:44:35
Anonym säger

ja hämta ved blir det för mig imorgon, inte för att jag ser fram emot det precis men man måste ju

2008-09-13 @ 19:34:34
URL: http://blogg.aftonbladet.se/23836/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: