Min ängel!

Luran har sovit lite halvdåligt i natt, jag har fått gå upp ett par gånger och stoppa in tutten och lugna henne, och när mannen åkte vid halv tre i natt så fick Luran sova hos mig i stora sängen... först då blev det lite sömn. Så man är rätt trött i ögat, för på morgonssidan var det till att ta hand om Rottisen som spydde (han hade ätit/flisat i sig något i pannrummet i går kväll - han har nämligen en förkärlek för vedträn...). Så nu softar jag i soffan med min morgon smoothie och läser bloggar och funderar på vilka "måsten" som ska fixas idag.


Foto: Privat



Bea säger

Va skoj, då synes vi imorgon!!

Idag är SysterYster här igen, men ingen bebis på gång... =/ Tilda är feberfri idag, hurra! Hoppas det inte blir något mer nu! Ha en bra dag! KRAM

2008-09-10 @ 09:46:25
URL: http://mammabeas.blogg.se/
Anonym säger

sååååååååå söt hon är

2008-09-13 @ 09:41:07
URL: http://blogg.aftonbladet.se/23836/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: