Pizza...

... blev det till middag idag! Tack för det mamma! Ska ta igen mig en stund och sedan börja fixa inför morgondagen, Luran ska vara hos mormor då så jag kan jaga (mannen jobbar). Mat, kläder, blöjor, säng, leksaker osv. allt ska fixas i ordning så vi kommer iväg snabbt i morgonbitti. Detta är första gången någon annan än mannen och/eller jag tar hand om Luran någon längre stund - nyttigt både för henne och oss. Nej, nu ska jag lägga upp lite bilder som jag just tog av Luran så Fastrarna ser hur hon växer ;-)


Foto: Privat


Foto: Privat


Foto: Privat


Foto: Privat

Grymt cool unge - undrar just hur många miner hon kan göra?!




Faster S säger

Oj vad man tok sakna hon!

2008-09-14 @ 17:54:43
Faster A säger

Man blir varm av lycka när man ser prinssesan=) SAKNAR!!

2008-09-14 @ 19:55:32
Faster A säger

Jä... skit datum mina inlägg syns inte " Morr"

Prövar igen!! man blir varm i hjärat av att se lilla prinsessan på socken vägen=) Saknar!!!

2008-09-14 @ 19:58:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: