Presentkort

Jag älskar presentkort, och har just gjort en inventering bland dem jag har och inser att jag för tillfället kan köpa sport/skoter/jakt grejor för ett par hundra, inredningssaker på Duka och IKEA för någon tusing vardera, träd/växter för en sexhundra kronor och kläder för en tusing och spa besök för en femhundring :-) Me like! Bröllopspresenter, julklappar, disputationspresenter och födelsedagspresenter som jag/vi samlat på oss det senaste året då det inte varit särskilt mycket flängande i butiker pga graviditet och nu en liten Lura. Men nu ska jag börja bränna dem... Redan i morgon ska jag nyttja presentkortet på kläder - jag har nämligen hängt undan en störtskön byxkjol med hög linning, en topp och en mysig gråmelerad höstkofta med knytning på UG. Så efter morgondagens vägning och mätning av Luran bär det av på butiken och lösa ut allt, och vem vet, det är lätt hänt att något mer följer med av bara farten...

Förresten, mitt "fynd" på tradera - svea kjolen - kom idag, och den var helt ok :-) Kanske lite kort, men vad gör det, det är ju bara att dra på sig ett par tights så är det problemet löst! Hoppas nu bara att min mössa också dyker upp, för det börjar vara kallt om öronen på morgonen när man ska ut med hunden...



Bea säger

Ja, men va bra! =) Då "bokar" jag dom till dig! ;)

Jag håller med om presentkorten, jag älskar dom oxå! Brukar oftast önska mig det till jul eller i födelsedagspresent.

Kram

2008-09-02 @ 18:16:16
URL: http://mammabeas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: