Russinnet

Tidigare har jag jämt och ständigt tjatat om och tipsat om olika roliga och mer eller mindre oumbärliga saker från Bluebox.se, så nu tänkte jag variera mig lite och tipsa om några saker från Russinnet.se istället! :-)


Snygga och praktiska info band att sätta fast på busungen som har spring i benen - kan tänka mig att dessa behövs om ett par år när man går på Åselemarknaden eller åker på IKEA... iaf om Luran har samma upptäckarglädje som sin mor :-)



På tal om marknad... kom jag att tänka på fest, och tänker jag på fest tänker jag på vin! Och inget kalas utan kras, så då kan det ju vara bra att ha denna vinfläcksborttagare! Jag har i och för sig räddat soffan med massor av salt sist ett glas rött hamnade där, men ett sådant här medel kanske vore något inför framtiden?

Plötsligt blev min dator super seg på att ladda upp bilder - så ta och kolla in Russinnet själva vet jag! Ni kommer garanterat att hitta något som just NI behöver och vill ha ;-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: