Skor och handväskor...

... kan man aldrig få för många av enligt mig (men det kan man visst hävdar mannen, men jag ställer mig helt oförstående till detta påståendet). På senare tid har/är det en ganska väl dold last, för er som sett mig torde ha sett mig i foppisar och med skötväskan över armen... MEN trots detta finns det en stor sopsäck på övervåningen som rymmer mina kära väskor, och i källaren står det ett par säckar med skor. Jag har haft så svårt att göra mig av med just skor och väskor (och annat "krams" skulle nog mannen gärna vilja tilläga). Ibland funderar jag på varför de där asläckra svarta stövlarna med skyhög klack inte används mer ofta, men så kommer jag på att de har syntetsula och är gräsligt halkiga samt grymt osköna att spatsera runt i, dessutom så höga att man "vinglar" lite lätt, precis som om man just svept en eller ett par drinkar för mycket. Så varför inte kasta dessa?! "De kan ju vara bra att ha" Ha, ha!!! Nej, funderar på att göra en deal med mannen och rensa ut lite skor som faktisk är trasiga, fula, omoderna osv för då skulle jag ju ha ett helt annat "förhandlingsläge" nästa gång jag kommer på att jag absolut måste köpa ett par skor eller en väska...

Vad har ni för last eller "hamster" egenskap? Seså, bjud nu lite på er själva ;-)



sara säger

Jag ÄLSKAR parfymer :) Att shoppa kläder är oxå en stor last :) Man blir helt enkelt lite lyckligare när man fått lägga pengar på lite nya kläder och skor :)

2008-09-05 @ 12:06:10
URL: http://legitimo.blogg.se/
Ninuz på linjen säger

Va ju som tvungen att fundera en stund på vilken köp last man har. Å de jag kom fram till är att parfym och smink ligger mig varmt om hjärtat! Å hår fix, typ spray, "volym puder", skum osv. Å angående coca cola är jag starkt beroende oxå. Inte bra. Måste verkligen försöka sluta med det å gå på avgiftning :p

2008-09-05 @ 21:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: